پویش «امداد احسان» در کرمان اجرا شد
کد خبر: 4037677
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳

پویش «امداد احسان» در کرمان اجرا شد

پویش «امداد احسان» شامل ارسال اقلام امدادی حمایتی و اهداء ۵۰۰ سری لوازم خانگی و یک هزار راس دام به مردم سیل زده جنوب استان از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان برگزار شد.

پویش امداد احسان جنوب کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز اول اسفند‌ماه و به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پویش «امداد احسان» شامل ارسال اقلام امدادی حمایتی و اهداء ۵۰۰ سری لوازم خانگی و یک هزار راس دام به مردم سیل زده جنوب استان با حضور مسئولین استان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در بحران‌های مختلف، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام (ره) همیشه در بحران‌ها جزو اولین‌ها است.

وی با اشاره به حضور گروه‌های مختلف در مناطق سیل‌زده که باعث کاهش درد مردم در زمان بحران شد، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تحت زعامت رهبر عظیم‌الشان انقلاب کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف انجام داده است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: امیدواریم که این خدمات خیرخواهانه به مردم جهت رفع کامل محرومیت‌ها و یا به حداقل رساندن آن ادامه داشته باشد.

محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان در این مراسم با بیان اینکه مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بحران‌های مختلف همیشه حضور داشته است، گفت: در سیل اخیر نیز در جنوب کرمان حضور یافتیم که منجر به شکل‌گیری دو رزمایش «پویش امدادی احسان و برکت» و «پویش مثبت حرکت» شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کرمان افزود: پویش احسان مربوط به کمک امدادی به مناطق سیل‌زده است که به سه بخش شامل ایجاد شغل، تأمین دام از دست رفته مردم و تهیه لوازم خانگی، تقسیم شده است.

 وی با بیان اینکه مجموعه بنیاد برکت ستاد در حال ایجاد یک هزار شغل در شهرستان‌های جنوبی است که تاکنون نزدیک به ۲۱۰ طرح اجرا شده، افزود: بنیاد احسان نیز متعهد به تامین هزار رأس دام و ۵۰۰ سری لوازم خانگی در مناطق سیل‌زده کرمان شد که تا امروز ۲۵۰ راس دام در منوجان توزیع شده است و مابقی آن تا نیمه اول اسفند ماه توزیع خواهد شد.

روح‌اللهی در خصوص پویش «مثبت حرکت» گفت: این پویش توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و با همکاری بهزیستی در کل کشور اجرا می‌شود که در آن ۲هزار و ۷۰۰ ویلچر در اختیار معلولین زیر ۱۴ سال در مناطق کم برخوردار قرار می‌گیرد.

 

 

انتهای پیام
captcha