نحوه فعالیت مدارس در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
کد خبر: 4037426
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸

نحوه فعالیت مدارس در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد

اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌و‌بختیاری، با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان را از روز یکشنبه اول اسفندماه 1400 اعلام کرد.

نحوه فعالیت مدارس

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌و‌بختیاری، با انتشار اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت آموزشی مدارس استان را از روز یکشنبه اول اسفندماه 1400 اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان، بنابر مصوبات جلسه ستاد کرونای استان مورخ ۳۰ بهمن‌ماه ۱۳۰۰، از روز یکشنبه اول لغایت شنبه هفتم اسفند در مناطق قرمز از حیث رنگ‌بندی کرونایی، آموزش حضوری دانش‌آموزان در کلیه مقاطع تحصیلی با حضور حداکثر 20 درصد دانش‌آموزان مدرسه، به صورت اختیاری و با رعایت کلیه دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی صورت می‌گیرد.

در سایر مناطق به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی، فرآیند آموزش براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، گروه‌بندی و رعایت کلیه موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی به‌صورت حضوری انجام خواهد شد.

در مدارس عشایری، مدارس روستایی زیر 50 نفر و مدارس روستایی فاقد امکانات آموزش غیرحضوری، آموزش دانش‌آموزان در کلیه مقاطع و پایه‌های تحصیلی با رعایت دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه تأکید شده است که رعایت مفاد این دستورالعمل و اصل اختیاری بودن حضور حداکثر 20 درصدی دانش‌آموزان در مدارس توسط مدیران مدارس مورد تأکید است و در بازرسی‌ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha