مقابله با فساد خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند
کد خبر: 4037412
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

مقابله با فساد خدمت‌رسانی را تسهیل می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اشاره به ضرورت مقابله با فساد گفت: رزمنده بودن در مقابل فساد، با مردم و برای مردم بودن، عدم‌ حرکت در یک‌ مسیر تعریف شده و حرکت کردن برای توسعه همه جانبه با نقش مشورتی و ایجاد امنیت و آرامش می‌تواند ما را در مسیر صحیح خدمت‌رسانی سربلند سازد.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 30 بهمن در جلسه تکریم‌ و معارفه فرمانداران قدیم‌ و جدید شهرستان‌ خرم‌بید، فسادستیزی، مردم‌یاری و تحول‌خواهی را سه ویژگی مهم دولت جدید دانست و گفت: رزمنده بودن در مقابل فساد، با مردم و برای مردم بودن، عدم‌ حرکت در یک‌ مسیر تعریف شده و حرکت کردن برای توسعه همه جانبه با نقش مشورتی و ایجاد امنیت و آرامش می‌تواند ما را در مسیر صحیح خدمت‌رسانی سربلند سازد.

معاون استاندار فارس به پتانسیل‌های خرم‌بید در حوزه منابع تجدیدناپذیر اشاره کرد و گفت: در نظر گرفتن‌ مسایل زیست محیطی در کنار فعالیت‌های اقتصادی امری مهم و قابل توجه بوده که نتیجه آن عدالت و رفاه جمعی و اجتماعی است.

محبی‌پور بیان کرد: ظرفیت‌های بسیاری در خرم بید وجود دارد که با یک آمایش سرزمین و مدیریت منابع موجود در این شهرستان می‌توانیم از آن یک الگوی توسعه و پیشرفت به معنای واقعی کلمه ارائه دهیم.

 وی با اشاره به اینکه نباید کوهستان‌ها را به بهانه استفاده از منابع مخدوش کرد، گفت: از بین‌ رفتن‌ جنگل‌ها، رودخانه‌ها، کوه‌ها و استفاده بی رویه و بی منطق، بدون در نظر گرفتن ملاحظات زیست محیطی خیانت به کشور است. منابع این منطقه نیز مانند منابعی چون‌نفت تجدیدناپذیر است.

معاون استاندار فارس تصریح کرد: معادن این‌ منطقه گنجینه بین‌نسلی ماست که از نسل‌های گذشته به دستمان رسیده و با استفاده از تکنولوژی باید آن‌ها را کشف و استخراج کنیم‌. کسی حق ندارد با استفاده بی‌رویه و بی‌منطق این ‌منابع را از بین برده و باعث تخریب و مخدوش شدن چهره طبیعتی شود که در معرض دید و بطن زندگی مردم است.

 محبی‌پور از نیروی انسانی به عنوان دیگر ظرفیت‌های بالای شهرستان‌ یاد کرد و گفت: کشف و شناسایی و استفاده صحیح از ظرفیت‌های نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف نیز از دیگر موضوعات ‌مهمی است که باید به آن‌نگاه ویژه و خاص داشته باشیم.

 یادآور می‌شود، در این‌ جلسه از فعالیت پنج ساله صادق کریمی فرماندار پیشین خرم‌بید تقدیر و امیرحسین مرادی‌زادگان‌ به عنوان فرماندار جدید شهرستان خرم بید معرفی شد.

انتهای پیام
captcha