مادر شهید مدافع حرم «منوچهر سعیدی» به فرزند شهیدش پیوست
کد خبر: 4037337
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

مادر شهید مدافع حرم «منوچهر سعیدی» به فرزند شهیدش پیوست

کبری میهمی، مادر شهید منوچهر سعیدی از شهدای والامقام مدافع حرم شهرستان قروه دیروز، ۲۹ بهمن‌ماه به فرزند شهیدش پیوست.

حضور استاندار کردستان در مراسم ختم مادر شهید مدافع حرم

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان درگذشت کبری میهمی، مادر شهید منوچهر سعیدی از شهدای والامقام مدافع حرم شهرستان قروه را در پیامی تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«صبر و شکیبایی مادران شهدا که عزیزان خود را در راه ترویج و اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی هدیه کردند در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر و ایمان این بانوان مومن و والا مقام نیست.

خبر درگذشت بانوی مؤمنه، «مرحومه کبری میهمی» که نشان پر افتخار مادر شهید معزز و مدافع حرم «منوچهر سعیدی» را بر سینه داشت، موجب تأثر و تألم گردید.

این بانوی فداکار با تربیت فرزندی مؤمن و متعهد به آرمان‌های نظام و انقلاب و تحمل سختی‌ها و مشکلات فراوان اسوه صبر و بردباری گردید و شهید منوچهر سعیدی به عنوان نخستین شهید مدافع حرم استان کردستان مایه افتخار و عزت برای مردم این دیار به شمار می‌رود.

ضایعه درگذشت این بانوی فداکار و ایثارگر را به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و خانواده محترم و مکرم ایشان و مردم شهیدپرور و و‌لایت‌مدار شهرستان قروه تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقیده‌ سعیده علو درجات، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به ویژه بستگان و بیت محترم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

یادآور می‌شود؛ شهید منوچهر سعیدی در سال 1359 در روستای میهم از توابع شهرستان قروه دیده به جهان گشود. وی فرزند سوم خانواده اش بود. شهید سعیدی در سال 1378 عازم خدمت سربازی می‌شود و بعد از گذراندن دوره آموزشی در اراک ادامه خدمتش را در سیستان و‌ بلوچستان طی می‌کند. ایشان بعد از خدمت سربازی در تهران مشغول به کار می شود و در سال 1383 ازدواج می‌کند که حاصل این ازدواج دو فرزند به نام‌های رادمهر و ماهان می‌باشد ـ ماهان سه ماه بعد از شهادت پدر به دنیا می‌آید.

گفتنی است؛ شهید منوچهر سعیدی در سال 1384 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود و لباس سبز پاسداری به تن می‌کند. شهید منوچهر سعیدی با اوج‌ گرفتن جنگ در سوریه، در سال 1392 به این ‌کشور اعزام و در مقابل عوامل تکفیری تروریستی داعش می‌ایستاد. ایشان بعد از بازگشت از سوریه یک بار در سال 1394 در حالیکه منتظر به دنیا آمدن فرزند دومش بود، به صورت خودجوش و در جهت کمک به روستاهای محروم عراق به این کشور اعزام می‌شود، اما بعد 10 روز حضور در کشور دوست و همسایه، در روز دهم خردادماه سال 1394 مورد حمله انتحاری عوامل تکفیری تروریستی داعش قرار می‌گیرد و به جمع همرزمان شهیدش می‌پیوندد».

انتهای پیام
captcha