مادر شهید مدافع حرم «علی طاهری سرتشنیزی» به فرزندش پیوست
کد خبر: 4037283
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

مادر شهید مدافع حرم «علی طاهری سرتشنیزی» به فرزندش پیوست

حاجیه‌ خانم منور طاهری سرتشنیزی مادر شهید مدافع حرم «علی طاهری سرتشنیزی» دارفانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش نائل شد.

مادر شهید مدافع حرم «علی طاهری سرتشنیزی» به دیدار فرزندش نایل شدبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه ایثار استان، حاجیه‌ خانم منور طاهری سرتشنیزی مادر شهید گرانقدر مدافع حرم «علی طاهری سرتشنیزی» دارفانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش نایل شد.

درگذشت این اسوه واقعی صبر، ایثار و ایمان موجب تأسف و تأثر شد. مادر مؤمنه و فداکاری که عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و حریم اهل‌بیت فدا کرد و بی‌گمان کلمات و واژه‌ها قادر به ستودن صبر و بردباری این بانوی والامقام نیست.

علی طاهری شهید مدافع حرم در تاریخ 19 تیرماه سال 47 در خانواده‌ای متدین در روستای سرتشنیز از توابع چهارمحال و بختیاری چشم به جهان گشود. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم انتظامی بود و در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) خدمت می‌کرد.

شهید علی طاهری به مدت چهار سال در جبهه حق علیه باطل حضور داشت و در عملیات بدر، خیبر، والفجر 4، والفجر 8 و والفجر 10 در مقابل دشمن ایستادگی کرد.

هنگامی ‌که جنگ و تعرض داعشی‌ها به حریم اهل‌بیت(ع) و مردم سوریه آغاز شد، وی با توجه به اینکه دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) را وظیفه خود می‌دانست اقدام به ثبت‌نام در گردان اعزامی به سوریه کرد و در تاریخ 26 بهمن‌ماه 1394 به سوریه اعزام شد.

او به مدت دو ماه در منطقه جنگی سوریه در برابر دشمن مقاومت کرد و سرانجام در 10 فروردین‌ماه 1395 هم‌زمان با ولادت حضرت زهرا(س) در اثر اصابت گلوله دشمن به پهلویش همچون بی‌بی فاطمه زهرا(س) به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha