وحدت نیروهای مسلح نابودکننده دشمن است
کد خبر: 4037272
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

وحدت نیروهای مسلح نابودکننده دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: وحدت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه، نیروی مقتدر انتظامی و نیروی پربرکت بسیج برای دشمن کمرشکن است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۳۰ بهمن‌ماه در دیدار فرمانده لشگر عملیاتی ۳۰ و ارشد نظامی آجا در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از نیروی نظامی که وابسته به بیگانه باشد توقعی نیست چون آنها منافع خودشان را در نظر می گیرند همانطور که در سطح جهان مشاهده می کنید ارتش های آنان برای سرکوبی مردم هستند در آن تاریخی که انگلیس در ایران حاکم بود و رضاخان بی سواد و نوکر را گرفته بود ملاحظه کردید که آنان با عناصر نظامی خود بر سر مردم چه آوردند، اما وقتی متفقین از خارج برخلاف همه قوانین ایران را اشغال کردند نیروهای نظامی ایران آن زمان یک شلیک نکردند و فرار کردند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران یک کلمه طیبه است، تصریح کرد: این انگیزه‌ها در نیروی نظامی پیش از انقلاب وجود داشت و اگر غیر از این می‌بود پیروزی انقلاب با مشکل عظیمی مواجه بود یا پیروز نمی‌شد یا هزینه‌های زیاد می‌داد.

عبادی بیان کرد: در مقطعی سرنوشت ساز اینها با امام راحل بیعت و از خودگذشتگی کردند. امروز بعد از ۴۳ سال این پایمردی و وفای به عهد و پای بیعت ایستادن نمره بالایی دارد.

امام‌جمعه بیرجند تأکید کرد: وحدت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه، نیروی مقتدر انتظامی و نیروی پربرکت بسیج برای دشمن بسیار کمر شکن است.

وی با بیان اینکه مردم هم سنگ تمام گذاشتند و در دوران دفاع مقدس در کنار نیروهای نظامی از آب و خاک دفاع کردند، افزود: جایگاه نیروهای مسلح بسیار رفیع است و در همه حوادث مردم را یاری کردند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی در نامه‌ای به خانواده‌اش می‌گوید من تصور ندارم که لباس نظامی را برای کشتن انسان‌ها بر تن کنم بلکه من لباس نظامی را پوشیدم تا انسان کُش‌ها را از روی زمین بردارم، این دیدگاه و مکتب حاج‌قاسم افتخاری برای نیروهای نظامی مکتبی جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha