مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی قوه قضائیه تمدید شد
کد خبر: 4037093
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰

مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی قوه قضائیه تمدید شد

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24 روز جمعه، 29 بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: آزمون سراسری استخدامی کادر اداری قوه قضائیه در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: این آزمون برای جذب ۹ هزار و ۶۰۰ نفر نیروی پیمانی در ۳۱ استان کشور و در سطح ادارات کل دادگستری استان‌ها، در رشته‌های مختلف شغلی برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان ظرفیت جذب آزمون استخدام کادر اداری قوه قضائیه در استان را ۲۳۲ نفر ذکر و بیان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون، در رشته‌های مختلف شغلی تقریرنویس، کاردان اقدامات تأمینی و تربیتی، کاردان حراست، ماشین‌نویس، متصدی امور دفتری و مسئول ابلاغ و اجرا، جذب دادگستری کل استان کردستان می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این آزمون از روز سه‌شنبه ۱۹ بهمن‌ماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ادامه داشت، افزود: مهلت ثبت‌نام در این آزمون تا ساعت 24 روز جمعه، 29 بهمن‌ماه جاری تمدید شد.

اسدی بیان کرد: شرایط سنی داوطلبان برای دارندگان مدرک فوق دیپلم و لیسانس حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدارک فوق لیسانس و دکتری حداکثر ۳۸ سال در نظر گرفته است.

وی در پایان یادآور شد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضائیه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات کامل‌تر و ثبت‌نام، به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha