توزیع گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند در کردستان
کد خبر: 4037022
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

توزیع گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند در کردستان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان از توزيع هزار و 200 بسته گوشت قرباني در ماه رجب با حمايت مؤسسه حضرت خديجه(س) قم در کردستان خبر داد.

توزیع گوشت گرم بین خانواده‌های نیازمند در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان، 28 بهمن‌ماه در حاشیه توزیع گوشت‌های قربانی اظهار کرد: طرح توزیع گوشت قربانی توسط مؤسسه حضرت خدیجه(س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان‌هاست، افزود: این طرح با هدف اشاعه فرهنگ قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد اجرا خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان کردستان افزود: بعد از اعلام مؤسسه حضرت خدیجه(س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان با همکاری مؤسسات خیریه آغاز و زمینه بهره‌مندی یک‌هزار و 200 خانواده از این کمک‌ها فراهم شد.

وی ادامه داد: در همین راستا و در هشتمین دوره اجرای این کمک مومنانه و این اقدام خداپسندانه به مناسبت اعیاد ماه رجب، هزار و 200 بسته گوشت قربانی که هزار و 800 کیلیوگرم بود، در استان کردستان توزیع شد.

گلباغی با اشاره به اینکه این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان اجرا شده است، افزود: این اقدام خیرخواهانه به همت  روحانیون، خادمان مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان انجام می‌شود.

وی جمع‌آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی دانست و یادآور شد: امیدواریم این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مؤمنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha