جوانان باید گام دوم انقلاب را باشکوه‌تر بردارند
کد خبر: 4037003
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

جوانان باید گام دوم انقلاب را باشکوه‌تر بردارند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه از بیانیه گام دوم تنها نامش را برای مانور انقلابی بودن در جلسات و همایش‌ها از بر کرده‌ایم، گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند که باید گام دوم را باشکوه‌تر از گام اول بردارند و ما با همین جوان‌ها و پشت سر همین مراد این راه را می‌رویم.

سیدناصر حیدری، عضو شورای شهر یزدحجت‌الاسلام سید ناصر حیدری، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: بزرگمردی که امروز در هر فرصتی و از هر تریبونی اهمیت جهاد تبیین را فریاد می‌کند، سه سال قبل در چنین لحظه‌هایی مهمترین منشور تبیینی تاریخ معاصر را با قلم مبارکش روی کاغذ آورد تا هم به جادوی ایجاز، چهل سال را در چند کلمه به رساترین وجه ممکن تحلیل کند و هم فهرستی جامع از آنچه باید گفته شود، ارائه کند و هم مهمتر از آن روشی بی بدیع را برای آنان که بنا بود سه سال بعد علم جهاد تبیین را بر شانه آنها نهد، به یادگار بگذارد.
 
حیدری افزود: اما ما از بیانیه گام دوم تنها نامش را برای مانور انقلابی بودن در جلسات و همایش‌ها از بر کرده‌ایم، مانند معامله‌ای که با همه نقشه‌های گنج این مرد خدا می‌کنیم. در این بین اما جوانانی هستند که تعقیب نمازشان تفکر در کلمه به کلمه این سند سعادت است و شب به شب سلوک عملی و عرفانی خود را بر محور فهم و عمل به این قطب نمای تقرب محاسبه می‌کنند.
 
وی ادامه داد: همان‌هایی که مخاطب اصلی این بیانیه هستند و باید گام دوم را باشکوه‌تر از گام اول بردارند و ما با همین جوان‌ها و پشت سر همین مراد این راه را می‌رویم و گنج سعادت را پیدا می‌کنیم، حال در این میان، سرزنش‌ها گر کند خارمغیلان غم مخور.... آیندگان حتماً به رهپویان این مسیر «یا لیتنامعکم» می‌گویند.
انتهای پیام
captcha