برپایی ضیافت قرآنی به یاد شهید «محسن جعفری»
کد خبر: 4036777
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

برپایی ضیافت قرآنی به یاد شهید «محسن جعفری»

همزمان با فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت محسن جعفری، شهید سرباز گمنام امام زمان(عج)، سی و هفتمین کرسی تلاوت «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» به یاد این شهید بزرگوار برگزار می‌شود.

محفل قرآنی، شهید محسن جعفریبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن با ایام سالگرد شهادت محسن جعفری، شهید سرباز گمنام امام زمان(عج)، سی و هفتمین کرسی تلاوت و محفل قرآنی طرح «ضیافت قرآنی در چهارشنبه شب‌های رضوی» با رویکرد تلاوت جوانان و نوجوانان قرآنی به یاد این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

این محفل به صورت مجازی و حضوری امشب، 27 بهمن‌ماه از ساعت 20 در مسجد حضرت اباالفضل(ع) واقع در میدان گلستان، بلوار نصر شیراز (پایگاه فعالیت‌های مذهبی این شهید بزرگوار) برگزار خواهد شد.

در این محفل نورانیکه همراه با عزاداری وفات سالروز حضرت زینب(س) برگزار خواهد شد،  پیمان رضائی به قرائت تحقیق و سیدمحمد میلاد دانشور به قرائت ترتیل خواهد پرداخت و در ادامه نکاتی نیز همراه با آموزش تجوید ویژه نوجوانان و جوانان بیان خواهد شد.

علاقه‌مندان و قرآن‌دوستان می‌توانند از طریق آدرس https://lahzenegar.com/play/x5mnq به صورت مجازی در این محفل نورانی شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha