حداکثر کار و بیشترین بهره‌وری؛ ثمره پروژه‌های بسیج سازندگی
کد خبر: 4036551
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳

حداکثر کار و بیشترین بهره‌وری؛ ثمره پروژه‌های بسیج سازندگی

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس بیان اینکه بسیج سازندگی در هر نقطه و جایی ورود کرده با کمترین امکانات، حداکثر کار و بیشترین بهره‌وری را داشته است، گفت: بسیج سازندگی پروژه‌های سخت را با کمترین هزینه را انجام داده است.

محسن علیزاده، نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلسبه گزارش ایکنا از فارس، محسن علیزاده، نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس امروز، 25 بهمن در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به 373 روستای استان فارس با بیان اینکه بسیج سازندگی در هر نقطه و جایی ورود کرده با کمترین امکانات، حداکثر کار و بیشترین بهره‌وری را داشته است، گفت: بسیج سازندگی پروژه‌های سخت را با کمترین هزینه را انجام داده و دولت هیچ‌گاه از اعتماد به بسیج سازندگی پشیمان نشده است.

وی با تصریح اینکه طرح آبرسانی بسیار پر هزینه است، گفت: در بسیج ملی آبرسانی قریب به 32 میلیارد تومان هزینه شده که بسیج ورود کرد است و با تلاش و سابقه درخشان بسیج سازندگی تلاش می‌شود طرح در کمترین زمان به اتمام برسد.

صادق‌پور، مدیرکل آبفا استان فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز آبرسانی و اجرای فاضلاب در شهرها و روستاهای کشور از متوسط جهانی بالاتر است، گفت: رشد جمعیت، افزایش مصرف و عدم رعایت اصلاح الگوی مصرف سبب شده که نیاز به اجرای طرح‌های آبرسانی همچنان وجود داشته باشد.

 وی با اشاره به مشکلات مربوط به کمبود آب در برخی از نقاط استان افزود: حجم بالای کار سبب شد که علاوه بر دستگاه‌های متولی مجموعه سپاه و بسیج نیز به این موضوع ورود کنند که امروز عملیات آبرسانی به 373 روستای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha