حل مشکل آب 30 هزار نفر از مردم فارس
کد خبر: 4036549
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲

حل مشکل آب 30 هزار نفر از مردم فارس

استاندار فارس با اشاره به آغاز عملیات آبرسانی 373 روستای استان که به همت بسیج سازندگی انجام شد، گفت: با اجرای این طرح مشکل آب برای 30 هزار نفر از مردم استان حل می‌شود.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 25 بهمن در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح بسیج آبرسانی به 373 روستای این استان که به صورت ویدئوکنفرانس شرکت کرده بود، گفت: سپاه و بسیج مثل همیشه به یاری محرومین شتافتند.

وی افزود: خبر ورود بسیج سازندگی برای آب‌رسانی به 373 روستای استان خبری بسیار خوب است چراکه با اجرای این طرح مشکل آب برای 30 هزار نفر از مردم استان حل می‌شود.

محمود رضایی، معاون عمرانی استاندار فارس نیز در این جلسه گفت: بسیج سازندگی علاوه بر پروژه‌های مشارکتی با دولت، از محل اعتبارات مردمی و ظرفیت عظیم بسیج توانسته در حوزه‌های مختلف درمانی، مسکن محرومین، زیرساخت‌های اشتغال ورود کند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: بسیج به دلیل ماهیت مردمی بودن به دور از کاغذبازی‌های اداری و تشریفات زاید مناطق محروم را برای خدمت‌رسانی انتخاب کرده و همین ویژگی سبب شده که رقابتی با بخش خصوصی نداشته باشد که این مسئله از نقاط قوت بسیج سازندگی است.

انتهای پیام
captcha