«ناگفته‌های مهم برای یک بانو» را در فضای مجازی دنبال کنید
کد خبر: 4036409
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

«ناگفته‌های مهم برای یک بانو» را در فضای مجازی دنبال کنید

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز از برگزاری وبینارهای تخصصی آموزشی خانواده محوری با عنوان «ناگفته‌های مهم برای یک بانو» خبر داد.

افسانه خواست‌خدایی، رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست‌خدایی، رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 25 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق اهداف کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز، وبینارهای تخصصی آموزشی خانواده محوری با عنوان «ناگفته‌هایی مهم برای یک بانو» برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه اعتلای خانواده می‌تواند به پیشرفت جامعه‌ای سالم منجر می‌شود، افزود: با توجه به ضرورت آگاهی در مورد  مسائل خانواده، اصلاح سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی یکی از عناوین این دوره‌های آموزشی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، ایجاد خانواده‌ای پایدار، تربیت ایرانی اسلامی کودکان و نوجوانان را از اهداف اصلی این دوره آموزشی دانست.

خواست خدایی بحث جمعیت و حمایت از مادران در راستای فرزندآوری را از دغدغه‌های امروز جامعه برشمرد و افزود: تلاش است با برگزاری دوره‌های تخصصی پزشکی، چالش‌های موجود بررسی و با ارائه راهکار، اندکی از مسایل در این حوزه رفع شود.

وی از آموزش حقوق خانواده به عنوان یکی دیگر از موضوعات این دوره‌های تخصصی یاد کرد و گفت: اطلاع افراد از حقوق  شهروندی می‌تواند از به وجود آمدن مشکلاتی که بنیان خانواده را متزلزل می‌کند جلوگیری و افراد را به سمت بهبود تعاملات و روابط سوق دهد.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری امیکرون در شهر شیراز، دوره‌های رایگان آموزشی متفاوت در موضوعات مختلف به صورت مجازی برای بانوان شهر شیراز ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha