درخشش بروجن در سومین رویداد ملی فهما
کد خبر: 4036385
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱

درخشش بروجن در سومین رویداد ملی فهما

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرستان بروجن در میان ۲۵۲ شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر ۵۰ کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، به‌عنوان یکی از شهرستان‌های برتر در کشور معرفی شد.

محمدرضا مظاهری، مدیر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان

محمدرضا مظاهری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به معرفی 18 شهرستان برتر کشور در سومین رویداد ملی فهما، اظهار کرد: شهرستان بروجن از چهارمحال و بختیاری در میان 252 شهرستان که از نظر آماری دارای حداکثر 50 کانون در سطح مساجد آن شهرستان هستند، به‌عنوان یکی از شهرستان‌های برتر در کشور معرفی شد.

وی با ذکر اینکه در اولین رویداد ملی فهما در سال 1398، کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) گندمان رتبه برتر را در رشته ساماندهی و شبکه‌سازی کسب کرده بود، افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بروجن در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 نیز خوش درخشیدند؛ همچنین کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) از مسجد امام علی(ع) گندمان رتبه شایسته تقدیر ویژه در رواق فناوری و کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی(ع) بروجن رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش را به دست آوردند.

مظاهری در خصوص دیگر افتخارات کانون‌های مساجد شهرستان بروجن، تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) از مسجد امام علی(ع) گندمان رتبه شایسته تقدیر ویژه را در فعالیت رابطین فهما در طرح ملی ایران قوی در سال 1399 به دست آورده است؛ همچنین سه کانون از این شهرستان امتیاز بالای 15000 را کسب کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: همدلی و هم‌افزایی جوانان و نوجوانان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان بروجن در اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی، هنری و مذهبی و همکاری با سایر ارکان مسجد شامل امام جماعت، هیئت امنای مسجد، پایگاه مقاومت بسیج و هیئت‌های مذهبی مسجد از دلایل مهم موفقیت این کانون‌ها در اجرای برنامه‌ها است.

مظاهری گفت: شهرستان بروجن دارای 38 باب کانون فرهنگی هنری می‌باشد که 26 باب از این کانون‌ها در سومین رویداد ملی فهما، نمرات بالای 10 هزار را در سامانه بچه‌های مسجد کسب کردند. برخی ملاک‌های مهم در ارزیابی شهرستان‌های برتر و شاخص شامل میزان فعالیت و عملکرد کانون‌های شهرستان در رواق‌های 12‌ گانه، به‌روزرسانی مجوز و تکمیل اطلاعات کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد، تعداد رابط یا رابطین برگزیده از حیث امتیاز و تداوم و پیوستگی ارتباط سامانه‌ای در طول برگزاری رویداد و تعداد کانون‌های روستایی است.

انتهای پیام
captcha