برای دفاع از انقلاب اسلامی خشک و احساسی برخورد نکنیم
کد خبر: 4036365
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

برای دفاع از انقلاب اسلامی خشک و احساسی برخورد نکنیم

دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور با بیان اینکه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید پیش از اظهار نظر تجزیه و تحلیل در موضوعات مهم و تخصصی داشته باشیم، گفت: نباید خیلی خشک یا خیلی احساسی عمل کرد چرا که وظیفه همه ماست تا نسبت به سخنان خود حتی در صورت زدن حرف حق، مراقبت کنیم تا به تکمیل پازل دشمن مشغول نشویم.

داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور به گزارش ایکنا از فارس، داوود گودرزی، دبیر قرارگاه ملی مبارزه با مفاسد اقتصادی کشور امروز، 25 بهمن در ویژه برنامه کشوری دهه نشینی در حسینیه انقلاب اسلامی که توسط بسیج دانشجویی استان فارس برگزار شد، دفاع از انقلاب را یکی از ملزوماتی دانست که باید بدان توجه شود و افزود: دفاع از انقلاب اسلامی یک ارزش مهم برای هر دانشجوی دغدغه‌مند است.

وی در عین حال نکاتی را درباره شیوع دفاع از انقلاب اسلامی متذکر شد و افزود: برای دفاع از انقلاب اسلامی باید پیش از اظهار نظر تجزیه و تحلیل در موضوعات مهم و تخصصی داشته باشیم. نباید خیلی خشک یا خیلی احساسی عمل کرد چرا که وظیفه همه ماست تا نسبت به سخنان خود حتی در صورت زدن حرف حق، مراقبت کنیم تا به تکمیل پازل دشمن مشغول نشویم و اجازه ندهیم آن‌ها به اهداف شیطانی خود برسند.

گودرزی، عدالت را یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: عدالت در معنای عام آن یعنی حقی ناحق نشود و تبعیض و نابرابری وجود نداشته باشد و در مجموع همه چیز عادلانه باشد.

وی، راه شناخت یک فرد انقلابی را سنجش میزان حساسیت او به آرمان‌‌های راستین انقلاب دانست و گفت: باید با روحیه جهادی آرمان‌های انقلاب را فریاد زد و مطالبه کرد تا با همت و تلاش همه جانبه مسئولان، کارگزاران و مردم شاهد پیشرفت کشور در همه عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha