مشارکت کانون‌های مساجد البرز در تهیه جهیزیه جوانان
کد خبر: 4035840
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸

مشارکت کانون‌های مساجد البرز در تهیه جهیزیه جوانان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: برخی از کانون‌های فعال در استان البرز به‌صورت ویژه با هدف کمک به ازدواج جوانان در حوزه تهیه جهیزیه فعالیت دارند.

کانون‌های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مساجد و کانون‌های مسجد ارتباطی تنگاتنگ با مراکز نیکوکاری دارند و این تعامل و همراهی بچه‌های مسجد با این مراکز برای تسریع در روند رسیدگی به خانواده‌های عزتمند در محله‌های پیرامونی مسجد بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به کمک‌های مؤمنانه کانون‌های مساجد در رزمایش مواسات و همدلی، افزود: اقدامات انسان‌دوستانه‌ای که از سوی کانون‌های مساجد در قالب رزمایش مواسات و همدلی در این ایام رقم می‌خورد به‌عنوان یک فرهنگ اصیل اسلامی سرلوحه کار کانون‌های مساجد قرار گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز گفت: کمک‌رسانی به اقشار نیازمند همچنان ادامه دارد و برخی از کانون‌های فعال در شهرهای استان با نگاه کمک به ازدواج جوانان در حوزه تهیه جهیزیه فعالیت دارند.

شکری در پایان به فعالیت کانون‌های مساجد در راستای برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان ویژه دانش‌آموزان مساجد، خرید تبلت با مشارکت خیرین، تعمیر منازل نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌های کم‌برخودار استان در قالب کمک‌های مؤمنانه اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha