لزوم استفاده از مقوله «جهاد تبیین» برای آشنایی نسل امروزی با ظلم و استبداد
کد خبر: 4035778
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

لزوم استفاده از مقوله «جهاد تبیین» برای آشنایی نسل امروزی با ظلم و استبداد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، گفت: «جهاد تبیین» موضوع و مسئله مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه دارند که براساس این محور بتوانیم نسل امروزی را با ظلم و ستم آشنا کنیم تا فریب دروغ رسانه‌های بیگانه را نخورند.

مهدی ستوده مدیرکل اوقاف اردبیلحجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: «جهاد تبیین» موضوع و مسئله مهمی است که مقام معظم رهبری به آن تاکید ویژه دارند که براساس این محور بتوانیم نسل امروزی را با ظلم و ستم آشنا کنیم تا فریب دروغ رسانه‌های بیگانه را نخورند.

وی بیان کرد: تکلیف آحاد ملت پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در این زمینه بایستی مردم همچون سال‌های بعد از انقلاب به رسالت و وظایف خود آگاه باشند و تحقق تمدن نوین اسلامی را برای ایجاد شفاف‌سازی و آگاهی‌بخشی در بین مردم محقق کنند که این موضوع به نوبه خود جالب توجه است.

ستوده تصریح کرد: ترویج مکتب امام راحل برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی برای تحقق بستر استقلال و آزادی‌خواهی بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت است تا بتوانیم سلطه بیشتری در منطقه خاورمیانه داشته باشم.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت فعالیت جوانان انقلابی تاکید ویژه دارند تا براین اساس از حریم انقلاب اسلامی پاسداری شود و در این زمینه بایستی با رفع مشکلات موجود به تمامی اهداف و وظایف خود جامه عمل بپوشانیم.

ستوده افزود: بایستی مقوله جهاد تبیین را به عنوان تاکیدات ویژه مقام معظم رهبری برای آشناسازی نسل جوانان با ظلم و استبداد دشمنان به‌کار بگیریم تا نسل امروزی و جوان ما بدانند نسل‌های گذشته چرا انقلاب کردند و دروغ‌های رسانه‌ای چه اهداف شومی دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، ادامه داد: حضور مردم در صحنه انقلاب نشان داد که ملت ایران پای‌بند نظام و انقلاب اسلامی ایران بوده و همیشه برای دفاع از آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.

انتهای پیام
captcha