43 سال استقامت ملت ایران بیانگر روحیه استکبارستیزی است
کد خبر: 4035627
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

43 سال استقامت ملت ایران بیانگر روحیه استکبارستیزی است

در بخشی از پیام استاندار فارس به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمده است: «چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.»

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 22 بهمن به مناسبت سالگرد سقوط نظام شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی به این شرح صادر کرد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

سقوط نظام شاهنشاهی و پیروزی انقلاب بزرگ ملت ایران برای تمام ملت‌های آزاده جهان سرآغاز حرکت‌های بزرگ گردید و تمام آزادی‎خواهان جهان حرکت ملت بزرگ ایران را سرلوحه خویش قرار دادند.

 لازم است با توجه به اثرات بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی ایران در معادلات جهانی، هریک از افراد جامعه بنا به نقش خویش تمام توان خود را در پیشبرد اهداف انقلاب  اسلامی به کار گیرند.

چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و این سال‌ها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی با خودباوری و ایمان به سرزمین افزوده شده است. چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران نشان‌دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

اینجانب ضمن تبریک این تاریخ سراسر عزت واقتدار و دعوت همگان به راهپیمائی بیست و دوم بهمن از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این مردم شریف و غیور خواستارم.»

انتهای پیام
captcha