آغاز راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در فارس
کد خبر: 4035541
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳

آغاز راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در فارس

مراسم راهپیمایی خودرویی و رژه موتوری همزمان با سراسر کشور، به‌مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در تمامی نقاط فارس آغاز شد.

خودروپیمایی 22 بهمن، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی خودرویی و حرکت‌های موتوری به‌مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امروز، 22 بهمن در تمامی نقاط فارس آغاز شد.

در شهر شیراز و سایر شهرهایی که در وضعیت شیوع قرمز کرونا هستند این حرکت به‌صورت خودروپیمایی و موتوری در شهرهای در وضعیت زرد، آبی و نارنجی این مراسم به‌صورت راهپیمایی با حفظ پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

در شیراز حرکت خودروها و موتورها از ساعت 9 صبح و در سایر شهرستان‌های استان از ساعت 9:30 صبح امروز آغاز شده است. در شیراز حرکت خودروها از میدان الله، بلوار مدرس، میدان ولیعصر، بلوار کریم خان زند، میدان امام حسین(ع)، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و مسیرهای منتهی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خواهد بود و حرکت موتورها نیز از همان ساعت 9:30 از معالی‌آباد خواهد بود تا خود را به مسیر حرکت خودروها برسانند.

حرکت راهپیمایی و خودروپیمایی 22 بهمن در تمام نقاط فارس به دلیل همزمانی این روز با روز جمعه، به سمت مصلاهای نماز جمعه خواهد بود و در نهایت تجمع پایانی، قرائت قطعنامه پایانی و سخنرانی مراسم از ساعت 10:30 تا 11 در این مکان‌ها آغاز خواهد شد و بعد از آن نیز خطبه‌های نماز جمعه و اقامه این نماز انجام می‌شود.

تجمع پایانی مردم متدین و خداجوی شیراز از ساعت 11 در صحن و سرای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و در فضای باز با حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha