کار جهادگران گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان است
کد خبر: 4035378
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱

کار جهادگران گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه جهادگران تلاش می‌کنند تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان را برطرف کنند، گفت: نیروهای جهادی همه تلاششان این است که در هرجایی که لازم باشد و بتوانند کاری انجام بدهند ورود می‌کنند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 21 بهمن در مراسم افتتاح عملیات اجرایی احداث 3 هزار و 208 مسکن محرومان در استان گفت: این برنامه کلنگ‌زنی و آعاز عملیات مسکن ۳۲۰۸ مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس است و از امروز این کار مقدس شروع خواهیم کرد تا گره‌ای از مشکلات نیازمندان را رفع کند.

وی افزود: نیروهای جهادی همه تلاششان این است که در هرجایی که لازم باشد و بتوانند کاری انجام بدهند ورود می‌کنند و با همه نهادهایی که مسئول هستند، تعامل و هم‌افزایی می‌کنند.

بوعلی با اشاره به اینکه ما در حوزه کمک به مددجویان تفاهم نامه‌های زیادی داریم و اقدامات مختلفی را انجام می‌دهیم، گفت: عملیات احداث مسکن نیز بخشی از فعالیت‌‎هاست و طرح‌هایی دیگری چون ایران مهربان، کمک به ایتام، اهدا بسته‌های معیشتی، تامین جهیزیه و طرح کمک مومنانه از جمله آن‌هاست.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین به طرح نذر رهایی در استان فارس نیز اشاره کرد و گفت: این طرح از سال گذشته و همزمان با سالروز شهادت سردار دل‌ها در استان فارس آغاز شد و بحمد الهی تاکنون با همت خیران برکات خوبی در استان داشته است.

انتهای پیام
captcha