محفل انس با قرآن در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4035361
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

محفل انس با قرآن در کرمان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن شامگاه ۲۰ بهمن‌ماه در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده زیار برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محفل انس با قرآن شامگاه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور حجت‌الاسلام امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام صادق فلاح‌پور، مسئول مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه(س) و حجت‌الاسلام اکبر سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمان در مسجد حضرت جوادالائمه(ع) روستای ده زیار برگزار شد.

حجت‌الاسلام اکبر سلطانی، رئیس تبلیغات اسلامی کرمان در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهه فجر بیان کرد: تقارن ایام معنوی ماه رجب با ایام چهلمین‌و‌سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب فرصت مغتنمی برای توسعه فرهنگ قرآنی است که از مبانی انقلاب به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که جامعه را به سمت بی دینی هدایت می کردند، گفت: انقلاب اسلامی در واقع احیای دین اسلام را رقم زد و سد بزرگی در مقابل دنیای غرب شد که در حال ترویج بی دینی در دنیا بودند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرمان توسعه فرهنگ قرآنی را از اهداف مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به همین دلیل در ایام سالگرد پیروزی انقلاب برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و کشوری در سطح استان کرمان برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به حضور سه روزه گروه قرآنی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در استان کرمان خاطرنشان کرد: این گروه شامل قاریان و حافظان قرآن کریم، مداح اهل‌بیت(ع)، گروه پرده خوانی و روایتگری انقلاب و گروه سرود نوجوانان است که بیش از 20 نفر هستند.

سلطانی با بیان اینکه اجرای برنامه این گروه در چند شهر و روستا برنامه‌ریزی شده است، گفت: گروه قرآنی حرم حضرت معصومه(س) در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز اجرای برنامه داشت که مورد استقبال بسیار خوب زائران حاج قاسم قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستای ده زیار تصریح کرد: روستای ده زیار روستای نمونه قرآنی است که به همت مردم فعالیت‌های دینی و مذهبی در این روستا باشکوه برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha