رشد حوزه قرآن با همفکری اصحاب قرآنی میسر می‌شود
کد خبر: 4035307
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان:

رشد حوزه قرآن با همفکری اصحاب قرآنی میسر می‌شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان گفت: در حوزه قرآنی از بقیه حوزه‌ها ضعیف‌تر عمل کردیم و برای رشد کردن در حوزه قرآن نیازمند همفکری اصحاب قرآنی هستیم تا یک تحول در این حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام غلامحسین حقانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان امروز ۲۰ بهمن ماه با پیشکسوتان و خانواده شهدای قرآنی در محل این اداره کل دیدار کرد.

حجت‌السلام حقانی در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه فجر و یادآوری پیروزی ملت بزرگ ایران در مقابل رژیم ستم شاهی بیان کرد: تجربه زندگی کردن در کنار شهدا دارای نکات فراوانی است که یک نکته از آن‌ها لمس کردن زنده بودن شهدا در کنار خود است و همانگونه که خداوند متعال می‌فرمایند، زنده بودن شهدا در حوزه پیرامون جامعه ما قابل لمس است.

وی ادامه داد: زنده بودن به معنی اثر داشتن است و نشانه‌ی زنده بودن شهدا در این عالم اثر داشتن آنان است اما طبق فرموده خداوند متعال ما توان درک این زنده بودن را نداریم و در برخی اوقات حیات جاودانه شهدا را از یاد می‌بریم .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: شهادت شهید سلیمانی دارای اثرات بسیاری در منطقه بود و این اثر گذاری ویژه شهدا می‌باشد در حالی که اگر شهید سلیمانی در قید حیات بود چنین اثری به وجود نمی‌آمد.

وی با بیان اینکه اوضاع دینداری در جامعه به مراتب از اوایل انقلاب و سال 57 بیشتر شده است و مردم به خصوص جوانان مقید و دیندار‌تر هستند، گفت: در حوزه قرآنی از بقیه حوزه‌ها ضعیف‌تر عمل کردیم و متاسفانه در تبیین مفهوم قرآن و آوردن قرآن در زندگی مردم نتوانستیم موفق و موثر باشیم. برای رشد کردن در حوزه قرآن نیازمند همفکری اصحاب قرآنی هستیم تا یک تحول در این حوزه صورت پذیرد.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان و خانواده شهدا قرآنی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha