توزیع بیش از یک هزار بسته کمک معیشتی در کرمان
کد خبر: 4035267
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

توزیع بیش از یک هزار بسته کمک معیشتی در کرمان

به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ماه پر برکت رجب رزمایش کمک مومنانه در ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان برگزار و ۱۲۰۰ بسته در حاشیه شهر کرمان توزیع شد.

توزیع بسته کمک معیشتی در استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و ماه پر برکت رجب امروز ۲۰ بهمن ماه رزمایش کمک مومنانه در ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان برگزار شد.

سرهنگ حمیدرضا حسین‌خانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امیرالمؤمنین(ع) کرمان در این مراسم بیان کرد: از ابتدای ویروس منحوس کرونا بیش از ۱۰۰ هزار بسته توسط سپاه، خیرین و پایگاه‌های مقاومت جمع‌آوری و در مناطق تحت پوشش توزیع شده است.

سرهنگ حسینخانی با بیان اینکه امروز ۱۲۰۰ بسته به ارزش هر بسته ۵۸۰ هزار تومان در میان اقشار ضعیف توزیع خواهد شد، ادامه داد: مناطق تحت پوشش شامل باغین، گلباف، راین، ماهان و مناطق حاشیه‌ای شهر کرمان از جمله شهرک صنعتی، الله‌آباد و سرآسیاب است.

فرمانده ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) به اقدامات انجام شده در سیل جنوب کرمان نیز اشاره کرد و گفت: دو کامیون اقلام به شهرستان‌های منوجان و رودبارجنوب ارسال شد که شامل پتو، روغن، عسل و برنج بود. همچنین ۱۰ گروه جهادی نیز به منطقه سیل‌زده اعزام شد.

انتهای پیام
captcha