برگزاری پویش «لبخند احسان» در البرز
کد خبر: 4035169
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱

برگزاری پویش «لبخند احسان» در البرز

پویش لبخند احسان همزمان با ایام‌الله دهه فجر به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان در مناطق کم‌برخوردار البرز در حال اجراست.

پویش «لبخند احـسـان»

مهدی پورسلیمانی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در البرز از آغاز ارائه خدمات دندان‌پزشکی رایگان در مناطق کم‌برخوردار با عنوان پویش لبخند احسان خبر داد و گفت: این پویش دو منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی افزود: یکی از این مناطق محله سیدجمال در شهرستان نظرآباد است که به‌مدت سه روز از 20 تا 22 بهمن خدمات دندان‌پزشکی توسط گروه جهادی شهید عسگری به مردم ارائه می‌شود و منطقه دوم نیز محله حیدرآباد کرج است که گروه جهادی نورالشهدا در روز ۲۲ بهمن‌ماه به متقاضیان خدمت‌رسانی می‌کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در البرز با تأکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی متخصص در حوزه دندان‌پزشکی به ادامه‌دار بودن این حرکت استان اشاره کرد و گفت: هدف ما این است که مشکلاتی که با معیشت و سلامت مردم مناطق محروم سر و کار دارند شناسایی و برطرف شوند.

پورسلیمانی با اشاره به اهداف این نهاد، اظهار کرد: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و فعالیت اجتماعی در مناطق کم‌برخوردار رسالت مهم این ستاد است.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای توسعه مناطق محروم در چهار دهه فعالیت‌های چشمگیری داشته است، افزود: این ستاد در سال‌های اخیر با رویکرد جدید و نگاه اجتماعی تلاش دارد تا برای حل مشکلات مردم در کنار آنها فارغ از نگاه‌های سیاسی فعالیت کند.

انتهای پیام
captcha