حرکت جهادی دولت، خدمت به مردم است
کد خبر: 4035158
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱

حرکت جهادی دولت، خدمت به مردم است

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حرکت جهادی دولت در راستای خدمت به مردم است گفت: باید در این دولت انقلابی منتظر خبرهای بزرگی باشیم.

حرکت جهادی دولت، خدمت به مردم است

به گزارش ایکنا از سمنان، علی‌اکبر علیزاده بیرامی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی امروز 20 بهمن در نشست شورای اداری شهرستان و با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به روسیه و نماز آیت‌الله رئیسی در کاخ کرملین   از بالاترین افتخارات برای نظام اسلامی گفت: این موضوع نشانه قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است .

وی ادامه داد: حرکت جهادی این دولت در راستای خدمت به مردم بوده که باید در این دولت انقلابی منتظر خبرهای بزرگی باشیم.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پس‌ از چندین دهه مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری تفاله‌های انقلاب که رهبری از آن‌ها به‌عنوان اهالی فتنه و امام (ره) از آن‌ها به‌عنوان اهالی مسجد ضرار یاد کرده بود را بیرون و انقلاب و سیستم اجرایی کشور را به مسیر اصلی خود برگرداندند.

حجت‌الاسلام محمدحسن رستمیان، امام‌ جمعه دامغان نیز در این نشست با بیان این‌ که چهل و سه سال عمر مبارک انقلاب اسلامی را با کلیدواژه‌ صبر و مقاومت ملت پشت سر نهادیم افزود: آنچه انقلاب را به پیروزی رساند وحدت و انسجام ملت بود. 

 وی با بیان اینکه در اوایل انقلاب اولین نکته‌ای که دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی به آن ورود پیدا کرد اختلافات قومی مذهبی و منطقه‌ای بود متذکر شد: امروز نیز باید در برابر این دسیسه هوشیار باشیم.

امام جمعه دامغان با بیان حرکت جهادی رئیس جمهور و سفر به چندین استان مختلف افزود: حرکت جهادی استاندار سمنان در راستای خدمت به مردم مجاهدان و در میدان عمل موجب افزایش امید و اعتماد مردم است.

انتهای پیام
captcha