دیدار معاونان دانشگاه لرستان با خانواده شهید مدافع امنیت + عکس
کد خبر: 4034962
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

دیدار معاونان دانشگاه لرستان با خانواده شهید مدافع امنیت + عکس

جمعی از معاونان دانشگاه لرستان امروز، ۱۹ بهمن با خانواده شهید مدافع امنیت رحمان پوردهقان دیدار کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، محمد علی‌زاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، اسماعیل رک‌رک، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، عباسی، مدیریت حراست دانشگاه لرستان امروز، ۱۹ بهمن با حضور در منزل شهید مدافع امنیت نیروی انتظامی رحمان پوردهقان با خانواده‌ این شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار و گفت‌وگو، کبری حافظی، همسر شهید سیدنورخدا موسوی و پروانه بیرانوند، مدیر دبیرستان دخترانه دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند، محمد علی‌زاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان شهادت را یک سعادت دانست که نصیب هر انسانی نمی‌شود، اظهار کرد: مرگ و شهادت در راه دفاع از دین و دفاع از امنیت کشور و مردم، یک افتخار است و شهید پوردهقان که از افسران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد بود در این راه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا تأکید کرد و آن را یک تکلیف ملی، فرهنگی، اخلاقی و معنوی دانست.

اسماعیل رک‌رک، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان نیز در سخنانی، یاد و خاطره همه شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت را گرامی داشت.

یادآور می‌شود، شهید سرگرد رحمان پوردهقان در آذرماه امسال در راه دفاع از امنیت مردم و در درگیری با اراذل و اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 
انتهای پیام
captcha