نقش ارتش در حمایت‌های اجتماعی ادامه‌ی یک حرکت انقلابی است
کد خبر: 4034947
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
امام جمعه کرمان:

نقش ارتش در حمایت‌های اجتماعی ادامه‌ی یک حرکت انقلابی است

امام جمعه کرمان در دیدار با فرماندهان پایگاه هوایی کرمان گفت: نقش ارتش در حمایت‌های اجتماعی از‌مردم در برهه‌های مختلف و بحرانی، ادامه‌ی حرکت‌های انقلابی ارتش است که قدرتی مثال‌زدنی، ‌حساب شده و با تجهیزات کامل است.

حجت‌الاسلام حسن‌ علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی ارتش، امروز و به مناسبت ۱۹ بهمن سالروز پیوستن همافران به جمع مردم انقلابی و دیدار با بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی، جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق نزاجا به همراه جمعی از فرماندهان و پرسنل پایگاه هوایی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، گفت: اقدام ارتش و اولین حرکت آن برای پیوستن به انقلاب خیلی قبل‌تر از تاریخ ۱۹ بهمن بود و ارتش به صورت کامل کمک‌ها و اقدامات مختلفی برای مردم انجام داد که در تاریخ ۱۹ بهمن علنی و تثبیت شد.

وی تصریح کرد: حرکت دوم ارتش در آن سال‌ها و بلافاصله پس از پیروزی انقلاب، شجاعت در دفاع از انقلاب نوپا ‌بود که تا زمان روی کار آمدن سایر نهادها، صادقانه و مومنانه از انقلاب دفاع کرد و بعد از آن هم این حمایت‌ها ادامه یافت و هرچه روزها می‌گذرد این حمایت‌ها پررنگ‌تر می‌شود.

امام جمعه کرمان خاطر نشان کرد: نقش ارتش در حمایت‌های اجتماعی از‌مردم در برهه‌های مختلف و بحرانی، ادامه‌ی حرکت‌های انقلابی ارتش است که قدرتی مثال‌زدنی، ‌حساب شده و با تجهیزات کامل است و نقش عمده‌ای را در برهه‌های حساس ایفا می‌کند.

امیر سرتیپ دوم ملکی جانشین قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز در این دیدار گفت: دیدار تاریخی همافران ارتش با امام خمینی(ره) نشان از این بود که ارتش همیشه با انقلاب و مردم بود و نگاهی گذرا بر سوابق حضور ارتشیان در صحنه‌های مختلف نشان دهنده‌ی موفقیت‌ها و در صحنه بودن این نیرو است.

انتهای پیام
captcha