سرمایه‌گذاری در حوزه‌های آبزی‌پروری جهت افزایش بهره‌وری موقوفات هرمزگان
کد خبر: 4034855
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

سرمایه‌گذاری در حوزه‌های آبزی‌پروری جهت افزایش بهره‌وری موقوفات هرمزگان

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه از سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف ازجمله پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو از عواید موقوفان هرمزگان در این استان به منظور بهره‌وری بیشتر از موقوفات، خبر داد.

بازدید معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه از سایت‌های پرورش ماهی  و میگو هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی پندار، معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه، صبح امروز، 19 بهمن‌ماه، در بازدید از سایت‌های پرورش ماهی  و میگو در منطقه دهنو هرمزگان، اظهار کرد: هرمزگان پتانسیل مناسبی در حوزه‌های پرورش ماهی و  میگو دارد که مصمم هستیم که با توجه به فناوری نوین در جهت بهره‌وری بیشتر از موقوفات در این حوزه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: رویکردهای جدید اوقاف در زمینه‌های مختلف شکل گرفته و توجه به فناوری‌های نوین و بهره‌وری از موقوفات از ابتکارات سازمان اوقاف است. اتفاق جدیدی که در بحث سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها داشته‌ایم، سرمایه‌گذاری موقوفات در یکدیگر است؛ به این معنی که موقوفاتی که منابع مالی قابل توجهی را دارند حتماً در موقوفات دیگر سرمایه‌گذاری کنند و در این راستا استان‌های مرکزی، فارس، تهران، خراسان رضوی و دیگر استان‌ها در این حوزه مشارکت دارند.

معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: بخشی از موقوفات استان هرمزگان نیز سرمایه‌پذیر هستند که در این دو حوزه بهره‌وری از آن‌ها صورت می‌گیرد و بخشی نیز سرمایه‌گذاری از عواید موقوفات در این حوزه‌ها انجام می‌شود.

پندار بیان کرد: این موارد در کمیته‌های استانی موردبررسی قرار می‌گیرد تا از ظرفیت‌های آبزی‌پروری در مناطق مختلف استان هرمزگان، جهت‌ بهره‌وری بیشتر  با جذب سرمایه‌های موقوفات منجر به تولید و اشتغال پایدار برای جوانان و مردمان هرمزگانی هم شود.

 وی در پایان یادآور شد: در راستای سیاست‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، از عواید موقوفات در حوزه‌های مختلف ازجمله پرورش ماهی در قفس و پرورش میگو استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha