آغاز نمایش فیلم‌‌های جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان
کد خبر: 4034730
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

آغاز نمایش فیلم‌‌های جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار کرمان

با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی، سالن نمایش فیلم شهرستان ریگان افتتاح و اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در منطقه آغاز شد.

نمایش فیلم‌‌های جشنواره فجر در مناطق کمتر برخوردار استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، امروز ۱۹ بهمن‌ماه طرح نمایش همزمان تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر با استفاده از سیستم نمایش سینما سیار در مناطق فاقد سینما، توسط انجمن سینمای جوانان ایران آغاز شد.

وحید محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در سفر به شهرستان ریگان، گفت: خرسندیم که به میمنت ایام‌الله دهه مبارکه فجر و در اجرای سیاست تسهیل و برخورداری مخاطبان عزیز مناطق فاقد سینما از اکران فیلم‌های روز سینمای ایران و با حمایت فرماندار شهرستان، سالن نمایش فیلم ریگان افتتاح و از این پس مردم این منطقه می‌توانند فیلم‌های روز سینمای کشور را به تماشا بنشینند.

وی اظهار امیدواری کرد که در صورت فعالیت مستمر و استقبال مردمی و افزایش تعداد درخواست اکران، طی سال آینده نسبت به نصب دائمی سیستم نمایش دیجیتال در آن شهرستان اقدام شود.

انتهای پیام
captcha