ائمه جمعه منزلت اجتماعی معلمان را تبیین کنند
کد خبر: 4034315
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

ائمه جمعه منزلت اجتماعی معلمان را تبیین کنند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از مسئولان و ائمه جمعه خواست تا به جایگاه ارزشمند و منزلت اجتماعی معلمان توجه کرده و آن را تبیین کنند.

بازدید از مدارس مرودشت، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 17 بهمن در جریان سفر به مرودشت و بازدید از مدارس این شهرستان با اشاره به جایگاه معلم در دین اسلام گفت: از تمام مسئولان و ائمه جمعه خواستارم که به موضوع جایگاه ارزشمند و منزلت اجتماعی معلمان توجه کرده و آن را تبیین کنند.

وی با بیان اینکه حضور در مدارس را اولویت کاری خود قرار داده است، افزود: ارتباط مستمر با معلمان و کادر آموزشی را تقویت خواهم کرد و از مدیران آموزش و پرورش سراسر استان نیز خواهان اتخاذ این رویه هستم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تأکید کرد: کاهش فاصله بین مدیران تصمیم‌گیر و کادر آموزشی که در سنگر اول تعلیم و تربیت هستند باعت رشد و شکوفایی تعلیم و تربیت خواهد شد.

عسکری همچنین گفت: مسئله تعمیرات و نوسازی برخی واحدهای آموزشی مرودشت را در دستورکار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان قرار خواهیم داد.

یادآور می‌شود، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در سفر به شهرستان مرودشت از دو آموزشگاه فنی و حرفه‌ای دخترانه شهدای پتروشیمی شهر مرودشت و دبیرستان شبانه‌روزی شهدای شهر سیدان بازدید کرد. دیدار با فرهنگیان چند آموزشگاه دیگر و حضور در منزل دو فرهنگی از دیگر برنامه‌های مدیرکل آموزش و پرورش در سفر خود به مرودشت است.

انتهای پیام
captcha