قدرت اصلی ایران اسلامی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است
کد خبر: 4034176
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷

قدرت اصلی ایران اسلامی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه مشگین‌شهر، گفت: قدرت اصلی ایران اسلامی حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است که در شکل‌گیری پایه‌های آن بی‌بدیل بود.

حسین گل محمدی سپاه مشگین شهربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ حسین گل‌محمدی، مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه مشگین‌شهر، 16 بهمن‌ماه، در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و نشست بصیرتی با حضور اهالی شریف روستای قره قیه از توابع بخش لاهرود، اظهار کرد: مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری امام خمینی(ره) و ایمان و ولایتمداری مردم بود.

وی بیان کرد: تبدیل رابطه مرجعیت و مقلدی به رابطه امام و امت از مهمترین رویکردهای فکری امام خمینی(ره) در شکل‌گیری پایه‌های انقلاب اسلامی بود.

مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه ناحیه مشگین‌شهر، با اشاره به اینکه قدرت اصلی این کشور حضور مردم در صحنه‌های انقلاب است، اظهار کرد: حجم فعالیت‌های تبلیغاتی و فشار اقتصادی دشمنان اسلام و انقلاب علیه ملت ایران بسیار وسیع و گسترده است.

وی ادامه داد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و روشنگری نشان از وظیفه خطیر مردم در برابر این توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است.

گل‌محمدی، با بیان اینکه انقلاب ما تنها تحوّلی در جامعه و نظام سیاسی و اقتصادی ایران نبود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی دگرگونی در حیات فردی و اجتماعی کل جوامع دنیا بود که با گشودن راه هدایت و ایجاد بصیرت نسبت به استکباران تحولی نو در دنیا رقم زد.

انتهای پیام
captcha