اهالی رسانە؛ لشکر مقابل دشمن
کد خبر: 4034037
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

اهالی رسانە؛ لشکر مقابل دشمن

فرماندە سپاە بیت‌المقدس استان کردستان گفت: هر یک از اهالی رسانە نخبە، فرهیختە، صاحب دانش و قلم در جنگ امروز همانند یک لشکر در مقابل دشمن هستند.

سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان روز گذشته، ۱۶ بهمن‌ماه در هفتمین جشنوارە رسانەای ابوذر اظهار کرد: امروزە جنگ نرم یک واقعیت بوده و میدان ارادە بین جبهە حق و باطل است و تا بە امروز در این میدان جبهە حق پیروز بودەاست.

وی افزود: ما از یک فرهنگ غنی اسلامی برخوردار هستیم و در این آوردگاە بین اردوگاە مسلمانان با دشمنان، سخت درگیر جنگ هستیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بیان کرد: حملە بە ارکان نظام، انقلاب، اسلام و ارزش‌ها، ایجاد شبهە و نفوذ در برخی از دستگاە‌ها از اهداف دشمنان اسلام است. دشمنان بە دلیل اینکە در جنگ‌های گذشتە هم در صحنە انقلاب، دفاع مقدس و هم در ایجاد بحران‌ها در مقابل ارادە آهنین و مستحکم ملت ایران شکست خوردەاند، در تلاش هستند تا از هرگونە پیشروی، رشد و بالندگی انقلاب جلوگیری کنند.

سردار حسینی افزود: هر یک از اهالی رسانە نخبە، فرهیختە، صاحب دانش و قلم هستند کە در جنگ امروز همانند یک لشکر در مقابل دشمن است.

وی در پایان یادآور شد: ما در این جنگ ید واحدی هستیم کە لازم است یک جبهە گستردە و محکم در برابر دشمنان ایجاد و از ارزش‌های انقلاب اسلامی محافظت کنیم.

انتهای پیام
captcha