حضور کاروان قرآنی انقلاب در همدان
کد خبر: 4034018
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۷

حضور کاروان قرآنی انقلاب در همدان

قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان با اشاره به حضور کاروان قرآنی انقلاب در این استان از برگزاری 9 محفل انس با قرآن به همراه تجلیل از چهره‌های قرآنی هر شهرستان خبر داد.

جواد سعیدی قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن همدان جواد سعیدی، قائم‌مقام دبیرخانه شورای قرآن استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به‌مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر شورای قرآن استان با همکاری مجموعه‌های قرآنی و مردمی محافل انس با قرآن در سراسر استان همدان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری 9 محفل انس با قرآن در سطح استان به همراه تجلیل از چهره‌های قرآنی هر شهرستان، گفت: این محافل با حضور قاریان بین‌المللی از 20 تا 26 بهمن در سراسر استان همدان برگزار می‌شود.

سعیدی توضیح داد: این محافل با حضور کاروان قرآنی انقلاب، اعزامی از شبکه قرآن همزمان با 20 بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم شهرستان فامنین، ۲۱ بهمن‌ماه در مسجدالنبی(ص) شهرستان بهار پس از نماز مغرب و عشا و در کانون قرآن امام صادق(ع) شهرستان مریانج ساعت ۲۰:۳۰، ۲۲ بهمن در مسجد بزرگ آقا لالجین پس از نماز مغرب و عشا، ۲۳ بهمن‌ماه در علی‌آباد شهرک فرهنگیان در مسجد رسول اکرم(ص) بعد از نماز مغرب و عشا، ۲۴ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهرستان تویسرکان، ۲۵ بهمن بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهدای ازندریان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این محافل با شعار «قرآن، عترت و انقلاب» در سطح استان همدان برگزار می‌شود، گفت: دو محفل انس با قرآن به همراه پخش زنده از صداوسیما 26 بهمن ساعت 9 صبح و همچنین بعد از نماز مغرب و عشا درحسینیه امام(ره) برگزار می‌شود.

سعیدی یادآور شد: این محافل قرآنی با حضور قاری بين‌المللی سیدجواد حسینی و سایر قاریان ممتاز بين المللی، کشوری و استانی، برگزار خواهد شد، هم‌چنین از چهره‌های قرآنی در محفل حسینیه امام خمینی(ره) همدان تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha