آغاز ثبت‌نام عتبات جامعه دانشگاهی در فارس
کد خبر: 4033931
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲

آغاز ثبت‌نام عتبات جامعه دانشگاهی در فارس

مسئول دفاتر نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس از آغاز ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات جامعه دانشگاهیان در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این سفرها از 14 بهمن آغاز شده است که به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفاتر نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول دفاتر نهادهای نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس امروز، 16 بهمن در نشست مجازی با خبرنگاران از اعلام فراخوان ثبت‌نام بیست و دومین اعزام عتبات جامعه دانشگاهیان در این استان خبر داد و گفت: ثبت‌نام جامعه دانشگاهی در سفرهای زیارتی عتبات عالیات از 14 بهمن آغاز شده است که به مدت 6 روز ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به شیوه‌های ثبت‌نام در این سفرها اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به  دفاتر نهاد رهبری دانشگاه‌های استان و یا از طریق آدرس اینترنتی  https://samaneh.labbayk.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام كنند.

مقامی به تشریح شرایط شرکت در این سفرها پرداخت و گفت: متقاضیان برای اعزام باید دو دوز واکسن را دریافت و تست پی‌سی آر آن‌ها قبل از اعزام منفی باشد وهمچنین دانشجویانی هم که در دوره قبل ثبت نام كرده ولی به دلیل کرونا اعزام آنها لغو شد برای اعزام مجددا ثبت نام کنند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه اعزام عتبات دانشگاهیان بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا انجام می‌گیرد، گفت: اعزام جامعه دانشگاهیان به عتبات در یك دوره 40 روزه برای تمامی دانشجویان، اساتید و همچنین كاركنان در نظر گرفته شده است كه نخستین اعزام با دانشجویان دختر مجرد به همراه اساتید از اول تا 20 اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اعزام دانشجویان پسر و کارکنان دانشگاه نیز گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی اعزام دانشجویان پسر، كاركنان مجموعه دانشگاه و همچنین دانشجویان متاهل از ۲۱ اسفند تا فروردین سال آینده ادامه دارد.

مقامی با یادآوری اینکه برنامه سفر كاروان‌ها درقالب هوایی و زمینی تعریف شده كه هر كدام به دو نوع خدمت درجه یك و دو ثبت‌نام انجام می‌شود، افزود: کاروان‌های زمینی به محض دریافت مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و بازگشایی مرزها سفر معنوی زمان دقیق اعزام اعلام می شود.

وی در پایان گفت: با توجه به تدابیر اندیشیده شده برای افرادی که امکان برخورداری از هزینه‌های سفر هوایی و زمینی درجه الف را نداشته باشند یك بسته ارازن قیمت طراحی شده است كه تمامی دلدادگان ائمه اطهار(ع) بتوانند در این سفر معنوی شركت داشته باشند.

انتهای پیام
captcha