فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل می‌شوند
کد خبر: 4033233
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد تجلیل می‌شوند

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: بیش از ۱۵۰ فعال قرآنی استان در بخش‌های مختلف در مسجد فاطمه زهرا(س) یاسوج تجلیل می‌شوند.

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد بااشاره به برنامه‌های قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مدرس قرآن به مدت 6 روز با حضور استاد محمد رمضانی‌فرد در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران طی بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

وی همچنین دوره تربیت داور حفظ ویژه حافظین کل قرآن در گچساران با حضور بحرالعلوم، از اساتید شبکه قرآن و برتر کشوری در رشته حفظ را از برنامه‌های قرآنی طی دهه فجر اعلام کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد برپایی کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در 9 شهرستان، محفل انس با قرآن در همه شهرستان‌ها و تجلیل از بیش از 150 فعال قرآنی استان در بخش‌های مختلف در مسجد فاطمه زهرا(س) یاسوج و برپایی کارگاه توانمندسازی کارشناسان و رابطین قرآنی، مدیران مؤسسات قرآنی، مدیران خانه‌های شهری و روستایی با حضور استاد بهبودی از سازمان دارالقرآن کریم را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی ذکر کرد.

رضایی در پایان یادآور شد: دوره تکمیلی و تخصصی تربیت معلم صوت و لحن که 3 روزه اول آن برگزار شده، 3 روزه دوم آن اوایل اسفندماه با حضور محسن یاراحمدی، کارشناس آموزش سازمان دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات با حضور 50 نفر بانو و آقا که قرائت سطح 6 و 7 را گذراندند، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha