شناسایی ۴۸۵ ابتلای جدید کرونایی در لرستان
کد خبر: 4033051
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

شناسایی ۴۸۵ ابتلای جدید کرونایی در لرستان

دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۸۵ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و یک نفر بر اثر این بیماری فوت کرد.

مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، مریم کوشکی، دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان، امروز، ۱۲ بهمن در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در لرستان، گفت: در شبانه‌روز گذشته ۴۸۵ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و یک نفر بر اثر این بیماری فوت کرد.

وی افزود: تاکنون ۲۰۰ هزار و ۳۸۹ نفر در لرستان به کرونا مبتلا و دو هزار و ۶۹۱ نفر به علت ابتلا به کرونا در لرستان فوت کردند.

کوشکی با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۲۸ بیمار کرونایی و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، اضافه کرد: خرم‌آباد و الیگودرز در وضعیت نارنجی، بروجرد، دلفان و رومشکان در وضعیت زرد و کوهدشت، دورود، سلسله، پلدختر، ازنا و چگنی هم در وضعیت آبی قرار دارند.

وی در خاتمه گفت: تکمیل واکسیناسیون به‌ویژه نوبت سوم، رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تهویه، شستن دست، دوری از تجمعات و رعایت فاصله‌ اجتماعی مهمترین راهکار‌های جلوگیری از گسترش بیماری کروناست.

انتهای پیام
captcha