ایجاد باغ بانوان در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز
کد خبر: 4032193
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳

ایجاد باغ بانوان در مناطق 11 گانه شهرداری شیراز

رئیس کمیسیون خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز از ایجاد حداقل یک باغ بانوان در هر یک از مناطق 11 گانه این کلان‌شهر خبر داد.

افسانه خواست خدایی، رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز به گزارش ایکنا از فارس، افسانه خواست خدایی، رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 9 بهمن در مراسم بهره‌برداری از باغ بانوان در منطقه 6 شهرداری گفت: این باغ پیش از این افتتاح شده بود و از امروز و به مناسبت هفته کرامت و گرامیداشت مقام مادر برای خدمات‌رسانی به بانوان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه باغ ویژه بانوان در محدوده منطقه ۶ واقع شده است، افزود: با پیشنهاد و پیگیری‌های کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز در هر منطقه شهرداری اختصاص حداقل یک باغ ویژه بانوان پیش‌بینی شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: در باغ‌های بانوان علاوه بر اینکه به ایجاد فضاهایی برای نشاط، تفریح و سرگرمی بانوان توجه شده، فضاهایی برای آموزش و حتی اشتغالزایی با برپایی غرفه های متعدد نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر افزود: این کمیته تلاش دارد تا مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی ویژه بانوان در شیراز ایجاد شود و با آغاز به کار باغ ویژه بانوان، گام اول در این مسیر برداشته شد.

انتهای پیام
captcha