اجرای طرح ملی «تجلیل از ۱۱۴ حافظ قرآن» در گلستان
کد خبر: 4031523
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲

اجرای طرح ملی «تجلیل از ۱۱۴ حافظ قرآن» در گلستان

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه گلستان گفت: با توجه به مستندات ارائه شده توسط مربیان حافظ قرآن در طرح ملی «تجلیل از 114 حافظ قرآن» از سراسر استان، 7 مربی به سازمان امور قرآنی اوقاف کشور معرفی شدند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریانحجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان، رئیس امورقرآنی اداره اوقاف و امورخیریه گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان گفت: سازمان امور قرآنی اداره اوقاف کشور با هدف ایجاد انگیزه در بین مربیان قرآنی و ترغیب فعالیت بیشتر در حوزه حفظ قرآن و تجلیل و تکریم مربیان و معرفی آنها به جامعه «طرح ملی تجلیل از 114 حافظ قرآن» را برگزار می‌کند.

رئیس امور قرآنی اداره اوقاف و امورخیریه گلستان با بیان اینکه فراخوان این طرح طی ماه‌های قبل انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به تبلیغات انجام شده در این فراخوان 25 مربی حافظ قرآن از سراسر استان، مستندات خود را ارائه کردند که در کمیته ارزیابی این مستندات مورد بررسی قرار گرفت و 7 نفر از افرادی که بالاترین امتیاز را با توجه به شاخص‌های اعلامی کسب کرده بودند، جهت داوری نهایی به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور معرفی شدند.

حجت‌الاسلام کوهساریان بیان کرد: کمیته ارزیابی طرح شناسایی و تجلیل از مربیان حفظ قرآن با حضور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد استان و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه گلستان در پایان گفت: به یاری خدا مراسم تجلیل از ۱۱۴ مربی حفظ قرآن کریم کل کشور همزمان با برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن اوقاف  10 اسفندماه سال‌جاری به‌صورت حضوری و مجازی در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha