خدمت‌رسانی به نیازمندان را به عنوان یک کار سازمانی نگاه نکنیم
کد خبر: 4031351
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲

خدمت‌رسانی به نیازمندان را به عنوان یک کار سازمانی نگاه نکنیم

فرمانده سپاه فجر فارس از فرماندهان نواحی مقاومت بسیج استان خواست تا خدمت‌رسانی به نیازمندان را به عنوان یک کار سازمانی نگاه نکنند بلکه باید نگاه‌ها به این موضوع نگاه معنوی باشد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 5 بهمن در مراسم تجلیل از فعالان پویش «ایران مهربان» استان که در شیراز برگزار شد، گفت: در پویش «ایران مهربان» توقعات از استان فارس نسبت به دیگر استان‌ها چندین برابر است و همین مسئله شاید باعث شده استان فارس با آن رتبه مدنظر فاصله داشته باشد اما تلاش‌های بسیار زیادی در این زمینه صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: اگر نسبت به جمعیت و خدمات ارائه شده و افرادی که تحت پوشش قرار گرفته‌اند نگاه کنیم، خواهیم دید که رتبه استان فارس بسیار بالاتر است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خطاب به فرماندهان نواحی بیان کرد: خدمت‌رسانی به نیازمندان را به عنوان یک کار سازمانی نگاه نکنید بلکه این اقدام باعث برکت در فعالیت‌ها می‌شود نگاه همه شما به این موضوع باید یک نگاه معنوی باشد.

بوعلی تأکید کرد: همکاری با کمیته امداد با دیگر سازمان‌ها متفاوت و تعاملی است بر پایه و اساس معنویت و ان‌شاءالله منجر به برکت در فعالیت‌ها باشد.

وی با بیان اینکه به دنبال جذب 100 هزار حامی برای این پویش هستیم و باید این موضوع صورت بگیرد و انتظار داریم همه برای تحقق آن تلاش کنند، گفت: اجرای این طرح  می‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌های نیازمند و ایتام را رفع کند. انتظار داریم در تمام شهرستان‌ها و نواحی به این مسئله توجه ویژه‌ای شود و اگر عقب‌ماندگی در این طرح وجود دارد را جبران کنند.

بوعلی با تصریح اینکه اگر فرمانده پایگاه ما در کنار فعالیت‌های خود اقدام به راه‌اندازی یک مرکز نیکوکاری می‌کند این حرکت، بسیار ارزشمند است، گفت: این اقدامات اصلاً به معنی موازی کاری نیست، بلکه یک تعامل خوب است. اینکه یک پایگاه در کنار دغدغه‌ها و فعالیت‌های خود به فکر قشر ضعیف جامعه است و تلاش می‌کند تا آن‌ها را حمایت کند، ستودنی است.

فرمانده سپاه فجر فارس در پایان گفت: بسیج جامعه زنان در این طرح پویش ایران مهربان پیشقدم بودند و جای تقدیر دارد که صدها یتیم را قبل از اجرای این پویش تحت حمایت قرار داده بودند.

انتهای پیام
captcha