110 نفر از فعالان پویش «ایران مهربان» تجلیل شدند
کد خبر: 4031344
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
در فارس؛

110 نفر از فعالان پویش «ایران مهربان» تجلیل شدند

طی مراسمی از 110 نفر از فعالان پویش «ایران مهربان» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در شیراز تجلیل به عمل آمد.

پویش «ایران مهربان»، تجلیل از فعالانبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تجلیل از فعالان پویش «ایران مهربان» که به منظور کمک به ایتام راه‌اندازی شده است، امروز، 5 بهمن‌ماه با حضور سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در شیراز برگزار شد که در آن از 110 نفر از فعالان این پویش در استان فارس تجلیل به عمل آمد.

اسماعیل قزلسفلی، رئیس بسیج سازندگی فارس در این مراسم به تشریح جزئیات اجرای این پویش در سطح استان خبر داد و گفت: پویش «ایران مهربان» به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اجرا شده است که خیران با واریز مبلغی به صورت ماهیانه می‌توانند در آن شرکت کنند.

وی از زحمات حوزه‌ها، نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در اجرای این پویش قدردانی کرد و گفت: اگر همه در اجرای این پویش همراه شوند، بخش زیادی از مشکلات ایتام مرتفع خواهد شد و امیدواریم با این همکاری و همراهی بتوانیم 100 هزار حامی در پویش ایران مهربان جذب کنیم.

محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس هم در این مراسم به همکاری سپاه و بسیج با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: بحمد الهی این همکاری باعث خیرات و برکات زیادی به خصوص برای ایتام و فرزندان محسنین شده است و تاکنون بیش از 132 میلیارد ریال به ایتام کمک شده است.

وی ضمن تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان بیان کرد: یکی از اهداف اساسی در پویش «ایران مهربان» افزایش سرانه ایتام و محسنین است و با هم‌افزایی و مشارکت هرچه بیشتر بسیجیان در این پویش، شاهد جشن باشکوهی در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود که لبخند و شادکامی را برای ایتام به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha