عزت و شرف ملت ایران وابسته به مجاهدت رزمندگان و شهدای والامقام است
کد خبر: 4031246
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸

عزت و شرف ملت ایران وابسته به مجاهدت رزمندگان و شهدای والامقام است

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: ولایتمداری، عزت و شرف ملت ایران اسلامی وابسته به مجاهدت، تلاش‌های رزمندگان و شهدای والامقام است.

شکر عبدی سپاه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار شکر عبدی،  جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، چهارم بهمن‌ماه، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سپاه شهرستان خلخال، اظهار کرد: ولایتمداری، عزت و شرف ملت ایران اسلامی وابسته به مجاهدت و تلاش‌های رزمندگان و شهدای والامقام است و هر چه داریم مدیون عظمت و بزرگواری شهدای والامقام کشورمان هستیم.

وی بیان کرد: شهرستان خلخال 500 شهید و سردار را تقدیم نظام مقدس انقلاب اسلامی کرده که می‌توان خطه شرف و عزت و شهادت را استوار کرد که درصدد هستیم به تمامی اهداف خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دست یابیم که این موضوع به نوبه خود بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

عبدی بیان کرد: وظیفه ما است که در خدمت مردم ولایتمدار و انقلابی باشیم که در این زمینه مردم خلخال سهم عظیمی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارند که درصدد هستیم در خدمت مردم ولایتمدار و انقلابی باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

وی اظهار کرد: خدمت به مردم در عرصه انقلابی و مردم ویژگی‌هایی همچون پیروی از ولایت می‌خواهد که باید با اخلاص و مجدانه در خدمت به اقشار مختلف مردم باشیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است و باید با جان و دل ادامه‌دهنده راه شهدای والامقام کشورمان باشیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: قداست سپاه و بسیج بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و در این زمینه خدمت به عرصه انقلابی و مردمی برای ما امری لازم و ضروری است که در این زمینه خدمت به اقشار مختلف مردم بااخلاص و مجدانه اولویت اساسی و مهم است.

عبدی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های اساسی و مهم برای ما است و در این زمینه سپاه در همه حال کمک‌حال مردم است و در این زمینه مردم بیشترین امنیت و اقتدار ایران اسلامی را در جهان احساس می‌کند که این موضوع برای ما جزو اولویت‌های اساسی و مهم است و امید داریم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

انتهای پیام
captcha