مادران شهدا تضمین‌ کننده امنیت و سلامت نظام اسلامی هستند
کد خبر: 4029669
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان:

مادران شهدا تضمین‌ کننده امنیت و سلامت نظام اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در دیدار با مادران شهدای روستای ده‌زیار، بیان کرد: اگر وجود همین مادران شهدای والامقام نبود امروز نظام جمهوری اسلامی پا بر جا نبود. برکت حضور مادران شهدا در جامعه عامل دلگرمی است و دعای خیر آن‌ها تضمین‌کننده امنیت و سلامت نظام اسلامی خواهد بود.

احمد گروئی‌ساردو مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان، عصر روز گذشته ۲۸ دی‌ماه و در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و روز زن، احمد گروئی‌ساردو، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به همراه محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با حضور در ده‌زیار از توابع بخش چترود با مادران شهدای والامقام شهیده زهرا افضلی، شهید احمد درانی‌نژاد و شهید جهانگیر صدقی دیدار کردند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان در این دیدار با اشاره به اینکه بهشت زیر پای مادران است، افزود: اگر وجود همین مادران شهدای والامقام نبود امروز نظام جمهوری اسلامی پا بر جا نبود.

گروئی‌ساردو بیان کرد: مادران شهدای والامقام شیر زنانی هستند که با پیروی از حضرت فاطمه‌الزهرا(س)، همچنان ادامه دهنده راه فرزندان خود هستند و در راه حفظ ارزش‌های دینی، نظام و انقلاب می‌کوشند تا دشمنان کوچکترین خدشه‌ای به دین و این نظام وارد نکنند. برکت حضور مادران شهدا در جامعه عامل دلگرمی است و دعای خیر آن‌ها تضمین‌کننده امنیت و سلامت نظام اسلامی خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان اینکه شهادت‌‌طلبی و حماسه‌سازی، الگوی تربیتی است، افزود: مادر ایرانی که چند فرزند خود را پشت سر هم به جبهه‌های دفاع مقدس فرستاده است و در شهادت آن‌ها یکی پس از دیگری خم به ابرو نیاوردند؛ نشان می‌دهد این موضوع، یک امر آگاهانه، انتخابی هوشمندانه و از سر تعهد است.

انتهای پیام
captcha