ارزیابی دقیقی برای بازگشایی مدارس انجام خواهیم داد
کد خبر: 4029597
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
در فارس؛

ارزیابی دقیقی برای بازگشایی مدارس انجام خواهیم داد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در خصوص بازگشایی مدارس استان گفت: بازگشایی سراسری مدارس و کلاس‌ها بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را در دستور کار قرار داده‌ایم و نظارت و ارزیابی دقیقی از این بازگشایی صورت خواهد گرفت.

شورای آموزش و پرورش، استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 28 دی در مراسم تقدیر از شوراهای برتر آموزش و پرورش استان در خصوص بازگشایی مدارس در این استان گفت: بازگشایی سراسری مدارس و کلاس‌ها بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی از خانواده‌های دانش‌آموزان استان درخواست کرد تا نگران سلامت فرزندانشان در صورت بازگشایی مدارس نباشند زیرا نظارت و ارزیابی دقیقی از این بازگشایی صورت خواهد گرفت.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت عظیم شورای آموزش و پرورش می‌تواند دستگاه تعلیم و تربیت را در تربیت دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی یاری دهد، افزود: رویکرد خوبی در دولت برای تغییر و تقویت در برنامه‌های شورای آموزش و پرورش ایجاد شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت منابع و امور اقتصادی از جمله شاخص‌ها و محورهایی است که برای ارزیابی فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش مدنظر قرار دارد.

وی اظهار کرد: آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای هدایت فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش در جهت اجرای سند تحول بنیادین از جمله مهم‌ترین و محوری‌ترین برنامه‌های ما در استان است.

عسکری در ادامه با اشاره به ارزیابی فعالیت شوراهای آموزش و پرورش در استان گفت: ادارات آموزش و پرورش مرودشت، کازرون و جهرم در ارزیابی نهایی از فعالیت‌های شورای آموزش و پرورش استان فارس به عنوان برترین ادارات در این حوزه انتخاب شدند.

یادآور می‌شود، در پایان مراسم از شوراهای برتر آموزش و پرورش فارس تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha