جذب و سازمان‌دهی 2500 نفر در ستاد امر به معروف خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4029532
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

جذب و سازمان‌دهی 2500 نفر در ستاد امر به معروف خراسان‌جنوبی

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی از جذب و سازمان‌دهی دو هزار و ۵۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان خبر داد.

سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۸ دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه دبیر امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: از سال ۱۳۹۴ تاکنون شوراهای امر به معروف در شهرستان‌ها، دستگاه‌های اجرایی، مساجد و اصناف تشکیل شده است و تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به جذب و سازمان‌دهی دو هزار و ۵۰۰ نفر در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: با آموزش به این افراد برای آنان کارت شناسایی و عضویت صادر شده است.

وی یادآور شد: تاکنون ۷۰ شورای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی، ۵۰ شورا در ادارات شهرستانی، ۲۶ شورا در اصناف و ۴۰ شورا در مساجد و محلات سطح استان تشکیل و فعال است.

قاسمی در خصوص حمایت‌های حقوقی و قضایی همکاری‌ها و هماهنگی خوبی در حمایت از آمران به معروف و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته‌ایم، تصریح کرد: حضور مستمر و میدانی گروه‌های امر به معروف در مناسبت‌ها و محیط‌های تفریحی و پارک‌ها، برگزاری همایش‌های توجیهی و آموزشی بین رؤسای ستادها و شوراها، تشکیل کارگروه‌های مختلف ستاد، برون‌سپاری کار به مردم، فعال کردن هیئت‌های اندیشه‌ورز، برگزاری ۵۰ کمیته با موضوعات روز، تشکیل گروه‌های جهادی و احیاگران امر به معروف، تولید و انتشار محتواهای مورد نیاز و ساماندهی فعالیت‌ها در فضای مجازی برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر انجام شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این مدت تا جایی که امکان داشته فعالیت خوبی شده است، اما همچنان معضلات و آسیب‌های اجتماعی و برخی پدیده‌های نوظهور ضداخلاقی و ضدفرهنگی در استان وجود دارد که باید چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام
captcha