طرح «مهرواره اوج» در شهرستان انار اجرا شد
کد خبر: 4029406
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶

طرح «مهرواره اوج» در شهرستان انار اجرا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار، از اجرای طرح «مهرواره اوج» در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۲ روحانی فعال شهرستان انار در این طرح شرکت کردند و موفق به حل مشکلات مختلف در سطح محلات شدند.

مهر واره اوج شهرستان انار

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار، حجت‌الاسلام حسن منتظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار بیان کرد: مرحله شهرستانی طرح «مهرواره اوج» همزمان با سراسر کشور در شهرستان انار برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مهرواره اوج توسط سازمان تبلیغات کل کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این طرح روحانیون در سطح محله به حل مشکلات موجود در زمینه‌های مختلف می‌پردازند و طرح‌های منتخب که بیشترین رای مردمی را کسب کنند به مرحله استانی و سپس مرحله کشوری راه می‌یابند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار، تصریح کرد: از بین ۴۲ روحانی فعال شهرستان انار که موفق به حل مشکلات خانواده، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، تربیتی وغیره در محلات مختلف شهرستان شدند، سه نفر توسط کمیته انتخاب، پذیرفته شدند که پس از رای مردمی و کمیته داوران یک نفر به مرحله استانی راه پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه منتخبین شهرستان انار تا امروز ۲۸ دی‌ماه فرصت تبلیغ دارند، تصریح کرد: محمد افرند(کدیکتا:۳۲۳)، روح‌الله باقری (کدیکتا:۳۲۷) و محمدمهدی انصاری(کدیکتا:۳۲۸) منتخبین شهرستان انار هستند و رأی مردمی با فرستادن کد یکتا مربوط به هر کدام از منتخبین به شماره ۵۰۰۰۱۷۵ ثبت می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی انار تصریح کرد: آراء مردمی و نتیجه کمیته داوران، نفر اول شهرستان را برای ورود به مرحله استانی و سپس کشوری مشخص می‌کند و تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰، نفرات برتر کشوری طرح «مهرواره اوج» مشخص خواهند شد.

انتهای پیام
captcha