نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواده های شهدا دیدار کرد
کد خبر: 4029325
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰

نماینده ولی فقیه در کردستان با خانواده های شهدا دیدار کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و تکریم مادران و همسران شهدا با خانواده های شهیدان زمانی‌دادانه و حسینی، در سنندج دیدار کرد.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان 27 دی‌ماه به‌ مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور در منزل شهیدان هوشنگ زمانی‌دادانه و سید محمد توفیق حسینی، از سال‌ها صبر و ایثار خانواده‌های آنان تجلیل و قدردانی به‌عمل آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تأکید بر ادامه راه شهدا، اظهار کرد: همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌هایتان هستیم.

وی مادران شهدا را یادگاران گهربار و گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: براین اساس و به واسطه جایگاه والای مادران شهدا، همواره حرمت و جایگاه آنان در جامعه باید حفظ شود.

در ادامه مادر شهید هوشنگ زمانی‌دادانه و همسر شهید حسینی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، بر ادامه راه شهدا برای دفاع از انقلاب اسلامی تأکید داشتند.

فرزند شهید حسینی نیز در این دیدار با بیان اینکه زمانی‌که پدرم به شهادت رسیدند، ۴ ساله بودم، اظهار کرد: مادرم رنج و سختی زیاد کشیده‌اند و هیچ‌گاه نمی‌توانیم قدردان خوبی‌هایشان باشیم.

در پایان نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان از خانم صغری توطنی مادر شهید زمانی‌دادانه و خانم سعیده حسینی همسر شهید سید محمد توفیق حسینی، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

گفتنی است؛ شهید «هوشنگ زمانی‌دادانه» سرباز وظیفه و جز شهدای ارتش، ۱۹ تیرماه سال ۱۳۶۴ در منطقه شرهانی اهواز بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید و شهید سید محمد توفیق حسینی از شهدای مردمی ۲۶ خردادماه سال ۱۳۵۹ توسط ضد انقلاب به شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha