طرح «هدایت استعدادهای درخشان قرآنی» در کرمان اجرا می‌شود
کد خبر: 4028864
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

طرح «هدایت استعدادهای درخشان قرآنی» در کرمان اجرا می‌شود

طرح «هدایت استعدادهای درخشان قرآنی» با هدف استعدادیابی افراد توانمند و برگزاری دوره به منظور ارتقای آنها در رشته قرائت، به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کرمان اجرا می‌شود.

طرح هدایت استعدادهای درخشان قرآنی

رسول دوست‌محمدی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان، از اجرای طرح «هدایت استعدادهای درخشان قرآنی» در استان کرمان خبر داد و گفت: این طرح به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان کرمان و با همکاری سازمان تبلیغات استان برگزار می‌شود.

دوست‌محمدی هدف از اجرای این طرح را استعدادیابی افراد توانمند و برگزاری دوره برای ارتقای آنها در رشته قرائت دانست و افزود: در طرح «هدایت استعدادهای درخشان قرآنی» افرادی که صدای خوب و استعداد بالایی دارند اما به دلیل بعد مسافت‌، نبود امکانات، نبود مربی و غیره فرصت ارتقا و رشد  را ندارند، شناسایی می‌شوند.

وی تصریح کرد: در ابتدا، مرحله‌ ارزیابی و انتخابی این دوره برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید آیات ابتدایی سوره مبارکه ضحی از استاد عبدالباسط را تقلید کنند و به‌صورت تصویری ارسال کنند و پس از انتخاب افراد در این مرحله، دوره برای ایشان برگزار خواهد شد.

دوست‌محمدی افزود: این طرح ویژه پسران ۹ تا ۱۵ سال اجرا می‌شود و شرکت کنندگان تا پایان دی‌ماه امسال فرصت دارند فایل تلاوت خود( قطعه انتخاب شده تلاوت استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد) از آیات ابتدایی سوره ضحی را طریق پیام رسان واتساپ یا ایتا به شماره ۰۹۰۵۸۲۳۹۰۸۵ ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha