رابطه حسن خلق در خانواده و استجابت دعا
کد خبر: 4028788
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان بیان کرد:

رابطه حسن خلق در خانواده و استجابت دعا

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در جشن توزیع یکصد سری جهیزیه در قائمشهر، گفت: روایات زیادی درباره زن و شوهر در باب رعابت اخلاق حسنه در خانواده وجود دارد که رعایت آن مایه استجابت دعا است.

آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبریبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز ۲۵ دی‌ماه در مراسم توزیع یکصد جهیزیه میان نیازمندان پنج شهرستان مازندران، گفت: روایات زیادی درباره زن و شوهر در باب رعایت اخلاق حسنه در خانواده وجود دارد که رعایت آن مایه استجابت دعا است که در مقابل ناسازگاری و بی‌اخلاقی زن و شوهر نسبت به یکدیگر منجر به سلب الطاف الهی می‌شود.

وی با بیان اینکه فلسفه ازدواج در درجه اول برقراری حفظ و آرامش روحی و جسمی برای زوجین است، افزود: ازدواج امر مقدسی است که موجب خیرات و برکات زیادی در زندگی می‌شود.

معلمی با بیان اینکه خدا می‌توانست همه بشر را یکنواخت بیافریند و کسی به کسی نیازی نداشته باشد، تصریح کرد: خلقت بشر و اصل امتحان اقتضا می‌کند که خداوند بشر را در شکل و شمایل متفاوت بیافریند تا در معرض امتحان قرار گیرند.

وی با بیان اینکه در کنار عبادات و نماز، انفاق در راه خدا نشانه ایمان مومن است، افزود: امام راحل برای تامین نیازمندان عنایت خاصی داشت و با تشکیل کمیته امداد در ابتدای سال ۵۷ تلاش کرد برای مستضعفان جامعه یک مرکز حمایتی ایجاد کند.

انتهای پیام
captcha