اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی همچنان مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 4028698
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹

اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی همچنان مجازی برگزار می‌شود

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: بهمن‌ماه سال جاری اردوهای راهیان نور حضوری برای عموم مردم برگزار خواهد شد اما برگزاری این اردو برای دانش‌آموزان همچنان به شیوه مجازی است.

اردوهای راهیان‌نور

سعید اخلاقی، مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: هفتم بهمن‌ماه سال جاری مراسم افتتاحیه راهیان‌نور دانش‌آموزی در شلمچه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم به نیابت از دانش‌آموزان با حضور فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی برگزار می‌شود، گفت: بهمن‌ماه سال جاری اردوهای راهیان‌نور حضوری برای عموم مردم برگزار خواهد شد اما برگزاری این اردو برای دانش‌آموزان همچنان به شیوه مجازی است.

این مسئول بیان کرد: در ایام نوروز نیز اردوهای راهیان‌نور هم به‌صورت شخصی و هم از طریق اعزام نواحی بسیج برگزار می‌شود و زائران با حضور در مناطق جنگی از حضور راویان و برنامه‌های مختلف فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.

اخلاقی همچنین به فعالیت خادمین‌الشهدا اشاره کرد و گفت: در هر استان یک کمیته خادمین استان وجود دارد که تمام مراحل جذب و گزینش افراد هر استان در این کمیته‌ها انجام می‌شود. سپس درباره هر خادم استعلام گرفته می‌شود که اگر جواب استعلام مثبت باشد، اعزام فرد مورد نظر صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان اردویی راهیان‌نور و گردشگری سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز تصریح کرد: مراحل گزینش نیز خیلی سخت و پیچیده نیست که افراد در آن مردود شوند. اکثریت مراجعه‌کنندگان به این حوزه قبول می‌شوند، چون مذهبی و ارزشی هستند و در گزینش معمولاً کسی مردود نمی‌شود، مگر اینکه مشکل خاصی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha