تقدیر از معلمی که زمینه بازسازی خانه دانش‌آموزش را مهیا کرد
کد خبر: 4028320
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳
در بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از قاین انجام شد:

تقدیر از معلمی که زمینه بازسازی خانه دانش‌آموزش را مهیا کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از معلم دبستان گرماب شهرستان قاینات به عنوان نمونه‌ای از هزاران جلوه ایثار و فداکاری در جامعه فرهنگیان خراسان‌جنوبی یاد کرد که هر کدام اقیانوسی از مهرورزی و مسئولیت پذیری هستند.

تقدیر از معلم دلسوز خراسان جنوبی  به گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، محمد علی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، روز گذشته 22 دی ماه در بازدید از آموزشگاه جابربن حیان روستای گرماب قاین، اظهار کرد: دانش آموز یتیمی که خانه و کاشانه‌اش  دچار حریق شده بود و قصد ترک تحصیل داشت؛  با کمک و همراهی این معلم سخاوتمند به کلاس درس بازگشت.

وی با بیان اینکه خانه دانش آموز فاطمه اسدی بر اثر اتصالی یخچال خانه دچار حریق شده و خانه به همراه تمام وسایل درون خانه دچار حریق شده بودند، تصریح کرد: زمانی که معلم آموزشگاه جابربن حیان متوجه حضور نامنظم و غیبت‌های مداوم این دانش آموز می‌شود، پی به وقوع این حادثه تلخ می‌برد و پس از ارتباط با مادر سرپرست خانوار اسدی، به دنبال راه حل رفته و به کمک این خانواده حادثه دیده می‌شتابد.

مدیرکل آموزش و خراسان جنوبی با بیان اینکه خانم خسروی با تخصیص بخشی از حقوق خود اولین قدم را در کمک به این دانش آموز و خانواده‌اش برمی‌دارد، بیان کرد: به دنبال آن با تلاش فراوان در پی جذب خیرین برآمده و هم اکنون اقدامات اولیه جهت بازسازی خانه سوخته انجام شده است.

واقعی یادآور شد: معلمان بهارستان علم و ادب بخشی از تاریخ «حماسه، مهر و همدلی» در نظام تعلیم و تربیت خطه قهستان زمین هستند، که با درخشش در عرصه‌های مختلف علاوه بر انجام تکلیف، جلوه‌هایی از عشق، ایثار، محبت و فداکاری‌ را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام
captcha